21 мај 2009

Swinging soundtrack

It Don't Mean a Thing If It Ain't Got That Swing

- Duke Ellington (1899-1974)

Continuing with Baccano!.
Yoshimori Makoto го споменав во постот за Natsume Yuujinchou. И онака незнам ништо повеќе за човеков, ама, луѓе, музикава што ја пишува е неверојатна. Или пак можеби само мене ми се допаѓа тој стил на музика од едно време. Big fan of oldies over here. Епа, еве еден исечок, поточно, Promo-clip-от од првото ДВД. Жалам што нема sub, ама не успеав да најдам ниедно таквo видео. Дури не успеав да ја најдам ни оригиналната OP верзија на песната. Можам на кратко да кажам дека ова се првите 4-5 епизоди, извадоци од оние настани што се случуваат во возот и првите мафијашки пресметки. So short really.

Ова е целата верзија на OP theme, Paradise Lunch и "Guns & Roses", без текстот, и малку истегнатото интро со ликовите

*Почнувам да мислам дека е добра идеја да се направи и character description, ама за тоа ќе ми треба повеќе време, и re-watch на серијава. Со оглед на тоа што глупости се изнагледав во последно време, highly likely:))*

За жал, ED песната, и колку да е прекрасна, не се вклопува во целиот свинг-концепт, but anyway, here it is (with italian subs ofc)

Девојката се вика Oda Kaori и "Calling", а целата песна, се наоѓа и на YouTube

Well, happy listening!!!

EDIT: Spellcheck and quality-check by bliznako, 26.05.2009

0 коментари: