31 јануари 2010

Roses are red, violets are blue, THIS SHOW IS ABOUT PANTIES!

Обично избегнувам да коментирам на R17+ рангирани анимеа, ама ова аниме прво што ме насмеа и расположи, второ што не ме замараше со некоја приказна, пошто и ја нема, трето што ми се вклопува во моменталниот hate mood што го имам за машкиот свет *evil grin*. Colorful е кратка телевизиска серија, базирана на манга со истото име, која прикажува само екстремно деформирани слики од имагинацијата и фасцинацијата со женскиот долен веш на неколку стереотипни ликови. Ова е смешна, помалку чудна, брза и манијачна парада на перверзија до екстрем. И вреди да се погледне, чисто заради варијација во изборот на гледање.



За жал, јас се пронајдов во Наградата Б, па оттука фрустрацијата моја моментална :)
Ba-bai засега

6 коментари:

Женска гаќа е вечна инспирација :))
Нешто ми кажува дека нема да се потрудам да го искуцам на јутуб насловов :)

damn it, ради муабетот ваш се натерав да го ѕирнам ова... кој знаел дека има добра поука што може од гради и гаќи да се извлече :))) лајк ит :)

Why Lady Moon? Anime? плус ова ти е прв комент кај ме, па се поштова ;)

па шозна.. мене ми одговара и наградана Б... штета што ја се пронајдов во тоа типчето...

T_T

Rexx honey, арно ме најде ;)